torsdag 1 november 2012

Igår var vi i Linköping..

Igår var årets sista tävling, Zelda kom trea men utan uppflyttningspoäng (fast STOOOR rosett).
Nemi gick som ett spjut på uppvärmingen, travade in på planen med glad min, men kom av sig när den höga musiken gick igång. Så nu tror jag att jag äntligen har facit: vi behöver träna med med hög musik, sedan kommer Nemi att slå freestylevärlden med häpnad! (Obs inte så allvarligt menat.)
Och i kväll reser jag till Zanzibar, de små damerna kommer att vara hos Agnes och min våning kommer att vara utlånad.

9 kommentarer:

desperat hemmafru sa...

Trevlig resa! Känns alltid så lätt för "alla andra" när de ska ut och resa. Själv är jag flygrädd och känner mig aldrig nöjd med var jag lämnat hunden. Om jag inte var "tvungen" hade jag nog knappast flyttat min rumpa alls. Tur att man blir tvungen ibland i alla fall...

Fast borta bra, men hemma bäst!

Eva o Milo sa...

Önskar dig en trevlig resa. =)

Olga da Polga sa...

åh jag önskar dig en trevlig resa!
Grattis till den fina rosetten och jag tror säkert att Nemi skulle kunna ha möjligheten att slå freestylevärlden med häpnad :-D

Lyckopiller sa...

Grattis till stor och fin rosett!
Hoppas du får en fantastisk resa!

eva s sa...

Fin rosett och ha en härlig resa!

fianathome sa...

Trevlig resa. Det lär vara ett av de mest perfekta resmålen i världen!
:)
kram
Fia

Ewa Ivarsson sa...

Ethiopian Airlines?

Unknown sa...

Till Ewa: såklart!
Till er andra: Ethiopian Airlines brukar inte drabbas av förseningar, jag flyger nästan alltid med dem och brukar både komma iväg och komma fram som planerat.

Jessie sa...

Grattis till rosetten, trevlig resa! :)