söndag 16 januari 2011

Söndagsmorgon...

10 kommentarer:

Britt Marie o Rudi sa...

Kul! Jag förstår att det gäller att vara ute tidigt en söndagmorgon för att få se så tydliga spår i centrala Stockholm. Visar kineserna något speciellt intresse för kanin- och råttspåren?

Olga da Polga sa...

hihii

Anonym sa...

trodde råttspåren var någon som gått med stavar!

Freja Phaléne sa...

Verkar skoj det där! och kul att få nosa på så mycket roligt!!! Vi har bara typ kaninspår här i min stadspark...

Anonym sa...

Stackars Nemi som inte kan vara Zelda till lags.
Tänk att ni hittar spår efter "vilt" i stan!

Unknown sa...

Den lilla runda grejen är en enkrona , för skalan... Zelda är ointresserad, Nemi sätter nosen i backen och spårar entusiastiskt, helst råttor (som hon någon gång lyckas jaga upp i träden) och kaninier...

Unknown sa...

Till anonym 1: i råttspåret går det att se avtrycken av de små små trampdynorna om man förstorar...

ej hundägare sa...

Pust! att råttspåren är mindre än enkronan:) Jag gissade på hare men det är alltså kaniner som finns i centrala Sthlm.

Memea sa...

Nemis fötter utanför mitt kontor sist, var så små, så små att hade jag inte vetat vem de tillhörde så hade jag nog kunnat misstänka både den ena och den andre. : )

Unknown sa...

Ja, Nemi är en finlemmad liten dam - hennes tassavtryck är hälften så stora som Zeldas...