måndag 24 januari 2011

Mer slalom...



9 kommentarer:

desperat hemmafru sa...

Men oj så fort det går framåt! Ni är otroligt duktiga! Önskar att jag också hade hittat någon som kunde hjälpa mig med lite hjärnträning för Buzz. Hos mig går det också framåt. Fast då gäller det mer hundägarna än hundarna... Läs gärna mer i dagens inlägg på min blogg.

Erika sa...

Vad duktiga ni är!! :)

Anonym sa...

Oberoende av Zeldas kommentar är också Nemi duktig! För att inte tala om tränaren!

Gudrun sa...

Ojojoj! Snyggt! Jag får skylla på att Alfons inte får plats mellan mina ben... Annars hade vi givetvis varit lika duktiga (eller hur...) ;-)

Unknown sa...

Till desperat hemmafru - nej, din tränare som inte trodde att Buzz skulle kunna lära sig någonting lät ju inte så inspirerande... Kanske finns det ngn bättre? Eller kanske en freestylegrupp att gå med i??

Britt Marie o Rudi sa...

Stiligt, Nemi! Men den inlärningsfarten är du är nog snart ifatt Zelda. Vi väntar otåligt tills ni har instruktionsfilm på baklängesslalom. Där har vi nämligen kört helt fast!

Becca sa...

Duktig ;) <3

ej hundägare sa...

Zelda, vilken underbar min i serien och storasysterkommentar :-))

Jenny o Brio sa...

WOOOW! Det går framåt med stormsteg! Vad duktiga ni är!! Det är så inspirerande att se er!