onsdag 12 januari 2011

I övergången mellan valp- och vuxenpäls...

5 kommentarer:

Olga da Polga sa...

Vilka utomordentligt snygga foton! Nu börjar jag se framemot en Zelda/Nemitidning i pressbyrån :-)

Anonym sa...

Lyssnade inåt, reflekterade varsammare efter att ha tänkt på gårdens blogg om Zelda, och tänkte på att verkligen ta relationerna runt mig med lite extra närvaro och lyssnade. Blev så trygg i mig själv. Hoppas Zelda upprätthåller vad hon lärt sig och fortsatt utmanas. Jag fick en utmaning som gladde mig och blev tryggare.
Studerde empowerment igår- förmågan att göra sig själv gällande. Ännu en godkänd spec uppsats. Det där går att tillämpa inom många områden. Vi måste utmana varandra...

Anonym sa...

Vad allt rymmer inte blicken i onsdagens bild! Men det är lätt att förstå Nemi som försöker hålla sig undan...

Anonym sa...

Känner så väl igen allt du skriver om eftersom vi är ägare till två powder puffar med totalt olika temperament och en bra förmåga till att gömma sig vid baddax / Eva

becca sa...

hihi, lilla krake då :D