lördag 1 januari 2011

8 kommentarer:

ej hundägare sa...

God fortsättning till er också! Ser fram mot en lika roande och spännade blogg detta år :)

Olga da Polga sa...

Gott Nytt År och God Fortsättning!
Ser framemot ett till år tillsammans med Zelda, Nemi och dig!

Zelda tycks iallafall ha återhämtat sig bra ifrån smällandet - en utmärkt serie idag också :-))

Britt Marie o Rudi sa...

Matte: Nej, Rudi, det är inte älgpluttar stadsflickorna leker med, det är champagnekorkar!
Rudi: ??????

Unknown sa...

Jo, det är en litet speciell miljö hundarna ska leva i - i morse hade många missat att ta med champagneflaskor, korkar, fyrverkerikartonger m.m. hem efter nyårsfirandet i Observatorielunden. (Som altså är vår närmaste park...)
Champagnekorkarna låg tätt på marken...

Jeanette sa...

Gillar dina små miniserier om dina gulliga flickor:)
Önskar Er ett riktigt Gott 2011!

Lyckopiller sa...

Champagnekorkar låter som en passande leksak för storstadsbrudarna! Gott Nyttårkram från oss!

Anna sa...

Mina hundar tittar avundsjukt och säger att här uppe få de minsann nöja sig med gran och tallkottar ;)

Sv: Ja jag tänkte att eftersom Killian är så olik mina andra hundar och därmed kom lite i skymundan ibland så kanske han hade kunnat få de bättre hos nån annan, kanske som enmanshund eller med bara en hundkompis. Fick höra flera gånger att "du är inte oersättlig" och så kanske det är också. Sen är/var jag väldigt utställningsintresserad också och flera i min omgivning tyckte jag skulle sälja nån av hundarna för att kunna köpa en utställningshund, en ut en in liksom... men bara tanken på att byta ut Killian mot nån annan??. Hade i allafall ute han på några halvhjärtade annonser, tänkte man kan ju alltid se vad man får för svar, men sen när det blev tal om att lägga ut honom på Blocket så tog det absolut tvärstopp - jag kunde bara inte.

Anna sa...

"ensamhund" skulle det såklart stå *skyller på klockan*