söndag 9 januari 2011

A night in the life...

9 kommentarer:

Britt Marie o Rudi sa...

Haha!Bra skildrat! Är det så varje natt?

Olga da Polga sa...

Hihi Nemi påminner om min ena dotter- hon vaknade vid tretiden på nätterna (eller morgonen?;-) med repliken "nää nu orkar jag inte sova mer!" Jag kände mig mer som Zelda ...

Maud Ayas och Shantis matte sa...

Känner verkligen igen situationen. Det är ju som att ha blivit småbarnsmamma igen. Aya är jämngammal med Nemi.Har plockat undan pipleksakerna till natten,så att de inte ska locka till aktivitet om hon vaknar.

Anna sa...

Haha så nöjd hon såg ut på sista bilden :D

Anonym sa...

Det krävs is i magen för att inte stiga upp och gå ut - för säkerhets skull...

Unknown sa...

Lyckligtvis sover Nemi nu fler och fler nätter utan att försöka få igång flocken innan resten av oss tycker att det är dags...
Och ja, i början behövde hon ibland gå ut på natten, men nuförtiden klarar hon att hålla sig under natten utan problem.

Lyckopiller sa...

Klockrent!

ej hundägare sa...

Kan känna igen mig själv i Nemi när jag druckit kaffe sent...

Eva sa...

Här är det gamlingen som tycker att natten får lov att vara slut nå'n gång... (I alla fall när lillebror sover i buren)
Är dålig på att kommentera det jag läser här, men nu måste jag säga att jag funderade en hel del över er igår: VEM av dem var det som "pratade i radio" i går (söndag) morse? Kändes nästan som att träffa en "bloggis":)
(Faktiskt riktigt bra hundprogram det där!)