måndag 20 augusti 2012

Himlahundar del 2

Cruellas blogg har vi fått en rolig uppgift - att se hundar i molnformationer på en dramatisk kvällshimmel. Alla andra verkar se tre, hur jag än gör serverar min hjärna bara en - en stor schäferblandis som ligger avslappat med ljuset litet ovanifrån. Var??? är de andra?

Här ser ni Annas hittehundar, skicka fler så lägger jag upp!



Och nu ser jag tre, varav en "ny", men fortfarande ingen som sitter vackert, fast jag vet att den ska finnas där någonstans...


Och Eva S har hittat fyra!



8 kommentarer:

Anna sa...

Angav en bildadress som url så där ser du i allafall var jag ser de andra himlahundarna :)

Eva sa...

En halvstor "sitter fin" längst till vänster, en liten ligger med öronen i toll i mitten och så en större med lång nos till höger.
Ser jag i alla fall, men jag hade tur denna gång. Fastnar ofta i ett "seende" och kan inte byta.

Anonym sa...

kul, jag ser 2 hundar

Unknown sa...

Skicka, skicka...

eva s sa...

jag fattar inte hur jag ska skicka :(

Unknown sa...

Ojdå. Lägg opp den varsomhelst där du kan o skicka adressen? Maila?

eva s sa...

nu kanske det fungerar :)
här har jag ritat i molnet

Anonym sa...

Det ligger ju en näpen pudel längst till höger också, under den stora hunden ;)

/Jenny o Brio