söndag 26 augusti 2012

Dag två:

Ibland ville både ligga i mitt knä:

Nemi kom på att det går bra att ligga ovanpå buren:


 Nemi tröttnade på att skälla på bullmastiffen (hon ligger och sover i soffan):


Annars har jag börjat arbeta med mitt 6+ program, vi har tränat att backa runt ett föremål och annat matnyttigt, vi har lyssnat på varandras musik och utbytt ideer om program. Jätteroligt! Sedan hade vi en träningstävling där jag blev påmind om hur mycket vi har kvar att arbeta med när det gäller fokus och attityd....

7 kommentarer:

desperat hemmafru sa...

Det ser bara så himla underbart ut! Jag skulle själv gärna vilja vara med om något liknande. Vem vet, jag kanske dyker upp någon dag? :-)

Lyckopiller sa...

Vad mysigt och inspirerande. Nån dag ska jag också åka på läger.

Unknown sa...

Till båda föregående: tänk så kul om vi blev en hel liten kinesgrupp - hoppas att ni snart hänger på!

Linda, Inez, Drömma sa...

Mastiffen, är det den som tävlar med Flickan å kråkan låten? Helt klart blev det iaf min favorit på en tävling i Linköping i höstas, helt underbar :D

http://blogg.passagen.se/liri

Unknown sa...

Till Linda & co. Det vet jag inte. Detta var en bullmastiff som heter Gänga, hennes matte Pernilla hade tidigare en hane som jag såg en gång på tävling - underbart program!

Britt Marie o Rudi sa...

Den där soffan han man ju hängt i, ja! Kul att ni har sånt bra utbyte av lägret äveni år!

Maud Ayas och Shantis matte sa...

Ja, att åka på läger är verkligen fest. Förstår att ni hunnit lära er mycket
den här gången.