söndag 5 februari 2012

Tjoho!! Kvällspromenad i -15°

7 kommentarer:

Eva sa...

Hahahahaha!!!
Avd."Gå du matte, om du behöver!"
Här är det nästan tvärtom, och Jesper undrar varför jag envisas med rock på hans gamla kropp...
PUSSA till damerna! Känner en hel del sympati med dem:)

eva s sa...

Det var roligt :)
Så söta de är. Det är mysigt med snö, tycker vi, men inte med kylan.

Ewa Ivarsson sa...

Maurice, vår vackra colliegrabb hälsar till sötnosarna.. tom han tvekar vid minus 21 här i Tyresö.. främst frö tassarna som får jobbiga isbollar mellan tårna.... men imorse var det fullt ös igen...
Varma hälsningar från oss alla i Tyresö

Arlo sa...

Ja,det var ju verkligen ett populärt förslag du kom med!

desperat hemmafru sa...

Var glad att du inte har en hund som gömmer sig under bordet då! Buzz kan flytta sig runt under bordet så att man inte får tag på honom under 10 minuters tid. MEN, han klagar faktiskt inte när vi går våra rundor. Här är det 10 minusgrader och han har haft både fleeceoverall och goretexoverall samtidigt. Funkar alldeles utmärkt, men är jobbigt att ta av och på. Tassarna verkar klara kylan ännu så länge.

PS. Jag har läst färdigt boken! Jag tänker skriva ett par rader om den på min blogg senare idag eller i morgon. :-) DS

Agneta sa...

Absolut ingen anledning att gå ut! Sa Pepper, men väl ute, var det trots allt ganska skoj. Träffade bl.a. trapphushundgrannar...

Olga da Polga sa...

ååå hihihii!!! De verkar vara väl överens om en sak - både dina och mina ;-))