onsdag 8 februari 2012

Inget inlägg i morgon.

Jag kommer att vara i Köpenhamn hela dagen i morgon (hundarna ska vara hemma) och jag tänker inte ta med datorn. Flyget går kl 07, så det blir inget inägg. Kan istället berätta redan nu att vi fortsätter att nöta "stå", jag vill att hundarna ska älska att hoppstå, att de ska bli glada varje gång jag säger "stå!", att de ska smälla ner tassarna i marken och sedan stå blickstill, förväntansdfullt...
Ser redan framför mig ett antal roliga saker man kan göra i ett freestyleprogram om hunden kan tvärstanna...

3 kommentarer:

Britt Marie o Rudi sa...

Visst är "hoppstå" ett roligt moment att träna! Vi tar ett kort pass i ämnet varje kväll och vissa kvällar går det galant och andra vill tassarna alls inte stå still efter hoppet :-)
Köpenhamn låter roligt! Längesen jag var där.

Olga da Polga sa...

åh jag ser dem framför mig!
Ni är ju nästan där!
Önskar dig en bra dag i Köpenhamn

Anonym sa...

Hoppstå har jag tränat med mina brudar åxå. Och det har varit det bästa sättet för oss att få ett snyggt och bra ställande! /Karin och brudarna