onsdag 9 juni 2010

Burträning direkt efter frukost...

Går långsamt... Då har vi lärt oss det.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Imponerande!

Gudrun sa...

Så duktig hon är! Jag kan känna igen den där tankeverksamheten som krävs innan de gör det man vill. Vi kommer nog aldrig få en hund som slänger sig in och ur buren... Det är bara att acceptera... ;-)

Britt Marie sa...

Snyggt! Dessutom slås jag av hur stor Zelda egentligen är. Jag tänker mig henne som en mycket mindre hund än så!

Anonym sa...

Vad duktiga ni är. Det är lite rörande hur hon följer dig med
ögonen, hon litar på att du inte går ifrån henne och då gör hon dig
till viljes med att gå in i buren.
Vi kanske ses på söndag, min lilla
Brabancontik är anmäld av uppfödaren, hon är lite smådäven
efter löpningen, men det går som
det går. Vi har en av de bästa och
kunnigaste domarna i alla fall.

ej hundägare sa...

Coolt!

Unknown sa...

Zelda är också däven, har också just löpt klart...

Unknown sa...

PS Zelda slänger sig mer när hon inte är proppmätt...