måndag 26 juli 2010

Puh!


Idag har Carro Ersenius hjälpt mig med positionsträningen som Zelda och jag påbörjade på grundutbildningslägret där Carro var medinstruktör. Målet är att Zelda ska kunna ställa sig rakt intill höger eller vänster knä. Vi har även tränat på att få henne att springa genom en slalomport - sedan lägger man till fler allteftersom, tror att detta är en metod som kommer att passa henne fint. Det blev tyvärr ingen video som planerat, återkommer!
Bild: Från lägret. Gudrun, Alfons matte har plåtat, tack igen. Det ser likadant ut nu... (frambenen på en platta, hunden ska placera bakkroppen så att den kommer i rätt position). Hade jag haft en video hade ni sett hur Zeldas svans svänger hela tiden - den här träningen gillar hon!

3 kommentarer:

Gudrun sa...

Så vackert vinden vajar i pälsen! Kul att du fått till en date med Carro! Ska maila henne igen för nu är vi allt lite träningssugna, Alfons och jag.

Unknown sa...

Jo, det var nyttigt, roligt, inspirerande och uppmuntrande. Hur ofta kan en investerad timme ge sådan utdelning?

Becca & Olga sa...

Åhh så mycket härlig päls hon har!!! Kan dock tänka mig att en hel del jobb ligger bakom den vackra pälsen ;)