fredag 30 juli 2010

Konsten att demolera ett kuvert:


8 kommentarer:

Britt Marie o Rudi sa...

Nemi har långt kvar tills pälsen böljar så där vackert som Zeldas! Men en rackare på att öppna post är hon tydligen! Jättesöt!

Katarina sa...

Söt som socker!

Carina sa...

Vackra ögon!

Denise Hundkonsult sa...

Åh sicken sötnos!!!!

Unknown sa...

Lilla Nemi har ögon som aldrig rinner, vilket jag tycker är väldigt skönt - hoppas att det fortsätter så.
I likhet med Zelda demolerar hon nästan ingenting, hon är en mycket lättsam liten valp, bortsett från att hon behöver gå ut på natten och lämna en liten hög. Positivt (och imponerande tycket jag) är att hon säger till, negativt att inte få sova hela nätter...
Fast det går snart över, just nu växer hela hon i raketfart.

Anonym sa...

Nemi har något eteriskt över sig...Hon är så söt att jag inte skulle få något gjort om jag var hennes matte, jag skulle inte kunna slita mig!

Unknown sa...

Alla valpar är ju söta, och i bästa fall tycker väl husse/matta att just de har fått världens sötaste valp - men visst är Nemi rolig att se på. Hon har liknats vid en rävunge, ett rådjurskid, en nyfödd lama och en kamelkalv...
Fägen plus hennes stora öron gör faktiskt att hon ser ut som ett litet vilddjur, och visst går det åt en hel del tid till att bara titta på henne...
Tycker synd om alla som aldrig haft en valp i sina liv...

Anonym sa...

Visst, alla valpar är söta men Nemi är inte bara söt utan också vacker!