onsdag 14 maj 2008

Här presenteras bloggens huvudperson!


Får jag presentera Borderline, Chinese Crested valpen som verkar bli min nya hund. Hon är född 26/2 2008, en av 9 syskon.
Jag som inte skulle ha en valp (har tidigare satsat på omplacerade unghundar). Jag som tittade på Cane Corso. Jag som senast hade en stor varghundskorsning.
Så det kan gå!
Lilla Borderline är tingad, vi inväntar besked från veterinären eftersom hon oturligt nog klämde tassen i en dörr och bröt några småben i mellanfoten. Hon ska vara helt återhämtad när hon flyttar hit... Ska pröva med att ha den här bloggen endast för henne, så att min andra blogg www.nilsonne.se inte övergår till att bli en valpblogg... Vi får se hur det går...

1 kommentar:

Kessika sa...

men jösses!! hur galet söt får man bli innan det är helt och fullständigt kriminellt? ;)

oj oj... hur ska du klara att inte skämma bort den lilla...?

kram!
Jessika