onsdag 21 augusti 2013

En gång till ...

Jag passade på att anmäla Nemi till flera lydnadstävlingar medan jag höll på, så fast jag är mer än nöjd med våra 155 poäng senast tar vi nog en sväng till SSBK i kväll och kör en gång till. Det lär bli sista gången för det här året.
Hade egentligen tänkt stå över eftersom vi inte har tränat så mycket sedan sist så vi har inte hunnit bli särskilt mycket bättre, men vad sjutton - solen skiner, vi är anmälda, det kan knappast skada att köra en gång till. (Hoppas jag.)
Även denna tävling är stor, det är 20 anmälda hundar som alla är större än Nemi vilket jag nu ska sluta tjata om.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Det måste vara hart när omöjligt att INTE vara större än Nemi. Lycka till!

Ewa Ivarsson sa...

Lycka till!

Lyckopiller sa...

Lycka till lilla Nemi!

desperat hemmafru sa...

Klart att ni ska köra en gång till nu när ni har flyt. Ha inte för höga förväntningar, utan gör det för att det är kul bara. Då, plötsligt, händer det nämligen. Att resultaten blir så mycket bättre än man hade vågat hoppas på. :-)