fredag 29 mars 2013

Mer träning!

I går var vi i Riksten och tränade freestyle tillsammans med Mari och Linda. Här ser ni Ester och Eldor, två av Lindas Dansk-Svenska gårdshundar, och Maris ena tax Chaplin in action.



Ett foto av damerna hittar ni på Maris blogg.
Det var nyttigt att köra igenom programmen på en rejäl yta, Nemi tog sig igenom sitt utan större problem, och Zeldas körde jag bara utan hund för att själv veta var jag ska vara på planen.
Det är så roligt med träningssällskap, och så fick jag många värdefulla kommentarer.
Tack!

3 kommentarer:

Mari sa...

Ska bli kul att få se Zeldas program med hund. Det kommer att bli kanon. Tack själv för tips.

Bingolotti sa...

Alltid lika intressant & inspirerande att följa er träning på olika ställen. Både Hundudden o Eva Bodfäldt hittade jag till tack vare din blogg för att inte tala om alla hundcafeer o hundtillåtna Sthlmsrestauranger:-) I sommar kommer jag o Bingo oxå testa kantarellsök hos Denise Hundkonsult.

Britt Marie o Rudi sa...

Vilken fin och ljus träningshall! Och visst är det så att med inspirerande träningskompisar går det som en dans!
Glad Påsk önskar vi dig och damerna!