söndag 16 december 2012

Freestyleguld till svenska laget igår i Nordiska Mästerskapen!

Ojoj vilken spännande dag igår!  Här kan ni se gårdagens tävlingar, och även söndagens som streamas i realtid.
Som sagt: vårt alldeles egna freestylelag bestående av Michaela Neiglick med Rut, Carina Persson med Pop, Karolina (Lina) Pettersson med Zing och Linnéa Vejde med Zolo blev Nordiska Mästare!
GRATTIS!


Det svenska HTM-laget kom trea, vann gjorde Finland. Mitt hetaste HTM-tips: gå in på gårdagens HTM tävling (länk ovan) och titta på vinnare Leena Inkilä med Prima. De kommer efter 48 minuter, hon gör en inbrottstjuv, lysande!
Det är inte så lätt att skapa intressanta HTM-program.


Och så har jag sett en släthårig saluki som jag skulle vilja ha, och en liten hårig Peruviansk nakenhund som jag också skulle vilja ha, och som vanligt en liten cane corsotik som gärna kunde fått följa med hem ... plus några till ...
Och till sist: det mest rosa ståndet:

7 kommentarer:

Eva sa...

Stort grattis till dem!

Lyckopiller sa...

Stort grattis till alla inblandade!

Gudrun sa...

Du skulle ha kommit förbi och sagt hej! Vi stod i Cane Corsomontern Alfons och jag. Du hade dock inte fått tagit med honom hem heller! ;-)

eva s sa...

det var roligt att se inbrottstjuven!

Arlo sa...

Ja visst var det en fantastisk show vi i bjöds på igår på Hundmässan! Och så härligt att allas insatser finns att detaljgranska och beundra på nätet så hät efteråt!

Arlo sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Olga da Polga sa...

Så kul det låter! Grattis till alla