fredag 19 augusti 2011

En solstrimma, två hundar.


Ibland bara vilar vi.

3 kommentarer:

Ewa Ivarsson sa...

Rogivande!
Solig hälsning från Tyresö!
Ewa

Maud Ayas och Shantis matte sa...

Skönt att se att ni tar paus från träningen ibland.Jag får inspiration av alla träningstips, men också lite dåligt samvete ibland att jag faktiskt inne hinner med så mycket trick-träning varje vardag.Snart försvinner de varma solstrimmorna.

Jeanita sa...

Jag fick en ny ide´till en fot för
flaggan. När jag böt ljus i mina
mässingsljusstakar sm jag har stående lite överallt med tanke på
strömavbrott. Dom är ju rätt så
tunga i foten och man kan ju krafsa
bort lite gräs där den skall stå.
Det finns också smidesljusstakar som har smala ben som man kan trycka ner i marken, finns säkert
i secondhand. Lycka till.