måndag 20 maj 2013

Testa er förmåga att se in i framtiden:

Ibland när jag har kommit på något nytt som jag vill pröva tror jag att det blir lätt för hundarna att förstå vad de ska göra, ibland tror jag att det blir svårt.
Här ser ni en del av rekvisitan till Zeldas nya program: en skräphög.



Sist fick jag kommentaren att den inte utnyttjades tillräckligt i programmet, så nu tänkte jag att Zelda kunde få springa runt den, medan jag gick runt åt andra hållet.
Svårt? Lätt?
Det vet man inte förrän man har prövat.

Att backa runt mig, till exempel, har Zelda fortfarande inte lärt sig trots stora ansträngningar från min sida medan Nemi lärde sig snabbt och problemfritt. Zelda lärde sig att hoppstå på några gånger, Nemi kan fortfarande inte.
Så vad tror ni om skräpet?

Gissa, och kolla sedan andra träningstillfället:








3 kommentarer:

Arlo sa...

Vilket flyt:-)

Maud Ayas och Shantis matte sa...

Ser väldigt fint ut.

Eva sa...

Duktig flicka!!!
(Nu kunde jag se filmen, vilket inte gick i morse. Mot radion!)