torsdag 16 maj 2013

Inget går upp emot en hund...

Författarporträtt blir ofta litet enahanda - man ska se proper och ordentlig ut, le snällt in i kameran och hoppas att de som ser fotot blir nyfikna på boken man just skrivit.


Den som har en hund kan göra något roligare... 
Och därmed hamna på omslaget, här är det senaste numret av "Veteranen" som går ut till c:a 200 000 medlemmar i SPF. Inuti finns en intervju, mest om boken, och inte mindre än 6 (!) foton av hundarna... :-)
Tack Zelda, tack Nemi, som båda är förtjusande medgörliga i en fotostudio.
Detalj:


Foto: Louise Billgert. Tack!

9 kommentarer:

Britt Marie o Rudi sa...

Vilket fantatiskt glittrande foto! Jag ska genast kolla om vi har Veteranen här på jobbet så jag kan läsa intervjun!
(P.S. Den där ev föreläsningen jag frågade om hos oss i höst, ska jag hälsa att du tackat nej? )

Maud Ayas och Shantis matte sa...

Zelda blir verkligen fantastisk på bild. Hennes (hund)personlighet lyser igenom. Man blir nyfiken på vad som döljer sig bakom den intelligenta blicken.

Bingolotti sa...

Vilken supermodell Zelda är, o säkert Nemi också på övriga bilder:-)

Olga da Polga sa...

åå ljuvliga bilder♥♥♥

ej hundägare sa...

Veteranen kommer i min brevlåda! Härligt!

Ewa Ivarsson sa...

Fantsatisk bild!

Anonym sa...

Snyggt

Vanessas matte sa...

Hej Åsa, Zelda och Nem. Ni är alla superfina på Louise Billgerts bilder i Veteranen. Tidningen ges ut av SPF (Sveriges Pensionärsförbund) alltså inte PRO som har en egen tidning.
Vänliga hälsningar, Gunilla Lindahl

Unknown sa...

Tack Gunilla för korrigering, men framförallt för fin intervju!