onsdag 9 februari 2011

Oväntade händelser...


PS: I morgon kommer utmaningsuppdatering!

9 kommentarer:

desperat hemmafru sa...

Ja, man får vara glad att ingen kom till skada. Vägghängda saker är lite läskiga. Framförallt när de är större och tyngre...

Och så vill jag bara säga att du tagit ett par riktigt fina bilder på dina tjejer. Snacka om att de har karaktär!

Gudrun sa...

Men ditt hjärta då? Mitt hade nog stannat om jag hade vaknat av att en hylla rasade ner... Tur att ingen kom till skada!

Olga da Polga sa...

Kloka båda på olika sätt! Klokt av Zelda att hålla sig undan ifall det kommer mera oväntade händelser från ovan och klokt av Nemi att kontrollera vad det var som hände ... Men tack och lov att ingen av er var under!

Britt Marie o Rudi sa...

Och jag som hoppade högt när diskborsten med krok ramlade ner på diskbänken häromnatten! Jag hade väl fått hjärtsnörp om en hylla brakat ner! Tänk så olika de är dina flickor och tack och lov att ingen kom till skada!

Anonym sa...

Och jag som trott att Zelda är den stabila medan Nemi skäller och är osäker. Och så reagerar de tvätremot?

Anna sa...

Ja vilken tur att ingen liten hund hamnade under. Hade det hänt här hemma mitt i natten så hade vi nog väckt upp hela hyreshuset, tror att alla mina hundar skulle skälla och rusa dit för att se vad det var för nattlig "inkräktare" som rasat i golvet.

Unknown sa...

Nemi är våghalsig, Zelda försiktig...
Och ja, det var rätt skrämmande innan jag upptäckte vad som hade hänt...

Freja Phaléne sa...

Nästan svårt att läsa vad ni sägar så fina som ni är!!! Men ja visst var det tur att ni inte hamnade under, kunde ju gått hur illa som helst!!!

Anonym sa...

hihi, man får en sån bra bild av dina hundars personlighet via denna blogg, åtminstone känns det som att man får det!