tisdag 8 oktober 2013

Boksignering och middagsbjudning.

I går var vi och signerade böcker på förlaget:

På kvällen var vi bortbjudna på middag. En medgäst sa att hon tyckte att hundarna var extremt väluppfostrade, vilket överraskade mig lite eftersom de mest hade vimlat runt och sedan parkerat sig i varsin fåtölj.


När jag frågade vad hon tänkte på sa hon att de ju inte hade sprungit runt och gnällt och skällt medan vi åt för att få mat, trots att de själva inte fick något.

Tänk så mycket elände som skulle undvikas om människor slutade lära sina hundar sådant som de inte vill att hunden ska göra...

10 kommentarer:

Unknown sa...

Vad är det för bok du signerar?

Unknown sa...

Min senaste "En passande död". Den sålde slut på bokmässan, så folk fick betala (bokmässepris), jag signerade igår, och så skickas de från förlaget...

Unknown sa...

Aha! Försökte låna den på biblioteket. Fanns inte som e-bok, 41 före i kö för pappersboken. Köpte den som e-bok - ruskigt bra. Kom igen med fler!

Unknown sa...

41 i kö! Oj! :-)
Och tack för uppmuntrande ord!

Maud Ayas och Shantis matte sa...

Vad roligt att boken säljer så bra. Läste den i somras och tyckte mycket om den.
Hundarna får ju vara med mycket mer om de kan koppla av i nya miljöer.

Arlo sa...

Jag läser om den nu. Efter ditt samtal med John Chrispinson kändes det nödvändigt!

Gudrun sa...

Gillade också boken! Du fick till slutet bra!

Unknown sa...

Och igår fick jag reda på att den står bland kriminalromanerna i bokhandeln i Helsingborg :-(

Arlo sa...

Även ett av våra ex står på deckarhyllan trots mina instruktioner...tänk så svårt det kan vara...

Unknown sa...

Är den ute nu?! Grattis Åsa! Jag som sett hur du har jobbat hårt med den! Saknar dig o hundarna! Många krama