onsdag 3 april 2013

Fjärde banansteget.

Röd plasthink med handduk i botten, på viss distans:


Jag har besparat er steg två, tre och fyra som var att börja använda hinken medan jag hade den framför mig, sedan att flytta den en liten bit bort men fortfarande så att Zelda kom emot mig med ormen när hon skulle lägga ner den, och efter det att starta med ormen framför mig och hinken en pyttebit bort så att hon fick gå ifrån mig för att lägga i den. Som ni ser är det fortfarande lite läskigt, men det tar sig!

Och Nemi tränar på åttan som hon behöver nöta, som ni kanske ser startar hon på en targetplatta som hon har sprungit fram till:


Drygt en månad till start och mitt hem ser ut som en träningslokal ...

2 kommentarer:

eva s sa...

o vad de kan :)

Bingolotti sa...

Snygg träningslokal, en liknande vill jag o Bingo ha:-)