måndag 23 augusti 2010

En puss av Casper


är något annat än en puss av Zelda...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Lyllo dig, vad avundsjuk jag blir.
En sådan puss av Casper skulle jag
gladeligen åka tur och retur Sala -
Stockholm för.

Arlo sa...

Vilken härlig puss-bild. Zelda ser lite konfunderad ut. Törs hon också pussa Casper?

Lyckopiller sa...

wow..på denna bild med dig inser man hur gigantisk han verkligen redan är.

Olga da Polga sa...

så pampig han är!

Min mormor&morfar hade tre GD när jag var väldigt liten, och nu när jag ser bilden, minns jag känslan av att vara omhändertagen och omfamnad av dem ... !

Gudrun sa...

Du får prova en Alfonsare när vi ses. Han vinner lätt "blötaste pussen" klassen!

Unknown sa...

Nej, Zelda vill inte pussa Casper. Absolut inte. Om han verkar fundera åt det hållet får han se alla hennes tänder.