torsdag 4 februari 2010

Utställning igen!


Jag har anmält Zelda till en till hundutställning i Örebro den 28/2. Flera av halvsyskonen ska också dit, det blir roligt att få se dem igen nu när de har blivit störrre... Och vi ska nu träna på att stå, stå och stå...
Planen för i år är även att komma till start i minst en agility eller freestyletävning...
Den här sortens bilder - lätta hundar högt över hinder - bidrog faktiskt till att jag valde att skaffa just en CC...
I bild: Passion tävlar i agility i Texas, Melissa Phillips har tagit bilden och den har publicerats Washington Post i år

4 kommentarer:

Rudi sa...

Åh, ja! Visst lockar freestyl! Vi tränar lite på kul här hemma men ska åka på freestyle-läger i sommar och lära så myckt mer. Jag tror att Zelda har goda förutsättningar för både freestyle och agility med sin lilla smäckra kropp. Lycka till!

Unknown sa...

Kan du rekommendera ett freestyleläger? Låter jättekul!

Rudi sa...

Hej! Förra året skulle jag och Rudi åka på freestyle-läger , men fick förhinder. Dt har grämt mig sedan dess, så nu tänker vi anmäla oss så snart det går till årets läger. http://www.freestyleshop.se/ anordnade förra året ett läger för "seniorer", över trettio alltså, som verkade så roligt. Jag har haft kontakt med Frida och Emma om årets läger. De svarar att ännu är det inte bestämt när eller var, men däremot ATT det blir av. Något annat läger känner jag inte till. Hälsningar från Britt Marie

Unknown sa...

Då ses vi nog där, om det inte är i miten av juli, för då ska vi på agilityläger...