lördag 27 februari 2010

Mer födelsedag, och Örebro...


Tur att någon tar ansvar för att födelsedagar firas... Här är Zelda med Téa och Lisa som såg till att hon blev uppvaktad!
I eftermiddag åker vi till Örebro - där ska Zelda på inofficiell utställning i morgon i hård konkurrens: CC är den överlägset största gruppen med över 30 anmälda hundar...
Största frågan: bada henne i kväll, vilket är enklast, eller i morgon bitti, som Catalina anser att den riktigt seriösa utsträllaren ska göra. Vi får se hur seriös jag känner mig...
Bild: Agneta, flickornas mormor.

3 kommentarer:

desperat hemmafru sa...

Du är seriös. Jag vet det ;-)

Rudi sa...

Lycka till! Heja Zelda!

Becca & Olga sa...

Jag ville lämne in en kommentar om boken "Zelda -meningen med att ha hund". Vi köpte den dagen då bokrean började och jag har inte kunnat lägga den ifrån mig.
En jätte bra bok, men nu är den tyvärr slut.
Bra jobbat och tack för underbar läsning!