tisdag 14 oktober 2008

Pinsamt...

Det är lätt att överskatta sin lilla hund, och tro/kräva att den klarar/förstår mer än den gör.
I helgen var Zelda och jag på Hedengrens, bokhandeln i Sturegallerian. Vid kassan producerade hon helt otippat en liten korv.
Pinsamt!
Igår kissade hon - lika otippat - i tunnelbanevagnen. Även det pinsamt, och dessutom inget som går att plocka upp blixtsnabbt innan någon har märkt vad som hänt.
Skönt i alla fall att hon inte är en Cane Corso på riktigt. Det Zelda lämnar efter sig är som hon själv: litet och diskret.
PS: Ögat verkar må bra av tofsen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hejhej. Fin och trevlig blog du har. Borderline har min ena hund, hahaha. Jag bloggar också om min valp och min stora hund, om alla våra äventyr. Blandannat om helgens älgmöta. Kolla gärna in på http://www.acranium.com/blogthedog/
Ha det bra och lycka till.
Mvh Sara

Unknown sa...

Hej Sara, ska genast kolla!

Anonym sa...

Vilken ljuvlig blogg! Jag tittar in varje dag. Tycker att jag känner lilla Zelda. Hon är så gullig!
Vänliga hälsningar Carina