fredag 13 december 2013

Historiska bilder!

Vid 5 års ålder har Zelda plötsligt börjat tycka att det är kul att jaga kanin på gården. Undrar om det kan vara så att vårt ihärdiga tränande med apporter och andra föremål som hon ska lyfta/bära/hålla har gjort henne mer intresserad av att leka med föremål?
Hursomhelst är det med stolt förundran som jag visar Zelda + kanin på bilder där hon inte behövde belönas med godis för att intressera sig för den. Jag kastade, hon sprang efter och verkade tycka det var kul.
Kors i taket.
Tänk om jag kommer att kunna belöna henne med lek framöver!


Jag har den!


Nemi försökte vara med på ett hörn men då blev Zelda sur. 


Så Nemi fick mest titta på.

4 kommentarer:

Jeanette sa...

Stackars söta lilla Nemi - taskigt av storasyster ju ;)
Tack för skrattet och grattis till "jakthunden"!

lena sa...

Så kul! Härligt med överraskningar! God Jul får man väl säga!

Olga da Polga sa...

hihi Zelda är en som liten dam inslagen i massor av spännande och vackert omslagspapper där det finns en ny liten present under varje lager man öppnar ;-)

Toppenfina bilder dessutom!

desperat hemmafru sa...

Grattis! Själv kommer jag ihåg den gången Buzz jagade och hämtade en boll. Den enda gången...