onsdag 29 januari 2014

Goda föresatser.

Nu när hundarna inte kan distrahera mig i träningen ska jag ta tag i Nemis klass 2 HtM program. Jag ska träna mig själv till musiken i en halvtimme varje dag. Då bör jag komma tillbaka med ett program som vi kan börja anpassa till hennes insatser.
Jag ska även köra igenom Zeldas FS 3 program minst tre gånger per dag för att nöta in var hennes instruktioner ska in - jag ligger ofta lite sent, säger "snurr" när hon ska snurra, istället för att säga "snurr" sekunden innan hon ska snurra.
Hårdträning för mig, således, medan hundarna chillar i Stockholm.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack. Smart tips. Det ska jag också satsa på. För jag gör exakt samma fel - alltså säger kommandona för sent.

Arlo sa...

Det är så kul nu när vår freestylekurs äntligen börjat, mer och mer går det upp för mig hur ovärderlig torrträning är om allt ska klaffa...