lördag 16 februari 2013

Startrutiner

Just nu tänker jag mest på våra startrutiner: hur ska vi ta oss in på tävlingsplanen för bästa resultat. Ska testa att lära in en start med Zelda - av typen gå fot fram till domaren, buga, och sedan gå runt mig tills musiken kommer igång.
Med Nemi behöver jag tänka några varv till. Springa in? Sätta henne utanför planen och kalla in henne när jag har hälsat på domarna och kommit på plats? Ta in henne i "fot"? Målet är en glad, taggad, arbetsvillig hund redan från första tassen på planen.

2 kommentarer:

Britt Marie o Rudi sa...

Ja, startrutiner är mycket viktigare än jag förstått tidigare! Just nu har även vi fokus just där. Det är en riktig utmaning - och en rolig sådan!

penisi büyütme teknikleri sa...

tatlı şeyler penisi büyütme üzerine sitemi ziyarete beklerim
http://kazanhayati.wordpress.com/