fredag 11 januari 2013

Om att använda en öronpeang...


6 kommentarer:

desperat hemmafru sa...

Vilken fin och illustrativ film!

Charlotte Z sa...

Vilken toppen-Zelda o förmodl bra träning innan av dig som matte. Min Bingo har ett tag till innan han sitter stilla på det sättet m ngt i örat;-)

ej hundägare sa...

Förtroligt :)

Unknown sa...

Man får ta det steg för steg. Ingen av hundarna har tyckt att detta var särskilt besvärligt, Nemi sitte också helt still. Jag har belönat att de inte rör sig likadant som vid kloklippning.

Britt Marie o Rudi sa...

Men...gör det verkligen inte ont? Förresten, det förstår jag att det inte gör, så still som Zelda sitter, men jag kan inte låta bli att undra ändå...

Unknown sa...

Till Britt Marie: Jag vet inte om det gör ont, men det måste göras. Annars får de en tjock hårklump i örat som blir fuktig när de badar, och efter det kommer öroninfektionen som ett brev på posten. Vilket kliar och gör ont. De har för mycket päls.