söndag 25 maj 2014

Hästen… (Karin Schylberg och jag)

Vårt mål för hästprogrammet som vi bara hade övat en gång var att ha båda hundarna med oss under hela programmet, och att inte gå av på mitten, och det klarade vi.
Vi fick 22, 75 poäng för våra ansträngningar, och med det kom vi på åttonde och sista plats, men då måste vi väl också säga att det var hög klass på medtävlarna.
Detta ska vi utveckla.
Vår andra 6+ start, där jag körde med Zelda och Nemi gav 24,50 poäng och en femteplats.
De individuella starterna bröt jag, tog dem som träningstävlingar eftersom hundarna inte var med som jag önskade.



6 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till uppnått mål.
Men var kan man se filmen som BMV o Arlo skriver om i föregående inlägg?
/ej hundägare

Unknown sa...

Den ligger på en FB sida som handlar om Freestyle o HtM, jag lyckas tyvärr inte länka...

Anonym sa...

Tack!
Hmm... Nu måste jag kanske gå med i FB. :-) Flera som uppmuntrat mig att göra det... Nej - jag kollar hos en vän!
/ ej hundägare

Arlo sa...

https://www.facebook.com/photo.php?v=10152569784961874
Funkar den här länken kanske?

Maud Ayas och Shantis matte sa...

Och målet nådde ni med råge. Duktigt av Zelda.

Anonym sa...

Tack! Den ska jag testa.
/ej hundägare