torsdag 8 maj 2014

En bil för oss!


12 kommentarer:

eva s sa...

:D

Anonym sa...

En sådan har jag om det är en Tiguan. Fast inte så häftigt reg.nr. :-)
ej hundägare

Arlo sa...

Bilburna! Nu kan ni åka på turne´!

desperat hemmafru sa...

Klart ni ska ha en så'n! Himla skönt att ha tillgång till bil. :-)

Arlo sa...

Jaha! Det finns en folka som HETER CC! Jag trodde det var ett skämt :-)

ej hundägare sa...

Finns det en folka som heter CC? Som modellbeteckning? Min gör det inte. Trodde det var en slump, typ. :)

Anonym sa...

PS
Cross Country kan det ju betyda...
/ej hundägare (som har en sån CC :))

Maud Ayas och Shantis matte sa...

Men grattis. Livet blir så mycket enklare.

Unknown sa...

Tyvärr har jag inte köpt den, bara sett den i skyltfönstet. Det är orimligt opraktiskt att ha bil i innerstaden...

Maud Ayas och Shantis matte sa...

Om man inte kan ha bil permanent går det ju att hyra ibland, men visst var den tjusig.
Själv har jag minsta Toyotan som heter IQ med plats för två hundar, bagage till landet alt för tre passagerare.

Gudrun sa...

Äh, det där är ju en bil för oss Cane Corsoägare! ;-)

Gudrun sa...

Äh, det där är ju en bil för oss Cane Corsoägare! ;-)