fredag 15 april 2011

Arbete!


Igår var Zelda och jag i Uppsala och höll en föreläsning om mindfulness för människa och hund. Har tyvärr ingen bild av oss på scen i det pampiga Universitetshuset, men här ser ni Zelda utanför, på trappan (eftersom huset är stort och Zelda är liten syns hon inte så bra, men ni vet ju redan hur hon ser ut. Däremot har ni kanske inte sett Universitetshusets imponerande fasad tidigare, därför ser bilden ut som den gör).
Hon var som så ofta en perfekt samarbetspartner!

3 kommentarer:

Olga da Polga sa...

åh vilken häftig bild! Fasaden, du längst ner (kanske;-) ) och Zelda högst upp på trappan, mjukt, hårt, väsenlikt och pampigt ...
Föreställer mig att hon väckte uppmärksamhet där innanför utan att behöva göra något annat än att bara vara, trots allt stort runt omkring

Becca sa...

Så kul ;P o vilken pampig byggnad ;)

Unknown sa...

Jo, en hund i ett ovant sammanhang behöver bara vara. Hon vandrade runt på scenen, vägrade att ställa sig på bakbenen när jag bad henne om det men kom sedan på bättre tankar. Jag kunde tala om den fexibla övernskommelse man kan ha med sin hund - inte ligg! Plats! utan att jag förmedlar att hon får göra vad hon vill men hon ska hålla sig i närheten.
Och så körde vi en bit av freestyleprogrammet och fick massiva applåder - perfekt miljöträning!