fredag 23 december 2011

Sett i grannkvarteret:

8 kommentarer:

becca & olga sa...

Haha den var bra!
God Jul på er
Kram

Maud Ayas och Shantis matte sa...

Det var klara och tydliga besked.

God Jul på er alla tre.
Tack för alla roliga och inspirerande inlägg under året som gått.Lycka till med den fortsatta träningen.

Gudrun sa...

På vår kruka som vi har utanför vår dörr har vi satt en liten lapp där det står: "Kissa inte på mig". Inte för att att hundar kan läsa men hundägarna brukar faktiskt läsa på den lilla lappen och slita bort sin hund i tid.

Gudrun sa...

Glömde ju att säga GOD JUL!

Britt Marie o Rudi sa...

En skylt som inte kan missförstås! Vi önskar er en fin och lugn julhelg!
Jag hör av mig om jag får napp, jag har några krokar ute :-)

ej hundägare sa...

Har läst om den här texten i samma syfte någonstans: Det är ofint att kissa på andras brevlådor.

God Jul!

ej hundägare sa...

Har läst om den här texten i samma syfte någonstans: Det är ofint att kissa på andras brevlådor.

God Jul!

Pennys matte sa...

Skylten är befogad. Visst är det viktigt att vara observant så att portar, blommor och husväggar inte missförstås av våra små ljuvligheter - allt för att våra hundar må uppskattas.