måndag 12 oktober 2009

Duktig hund!


Idag har Zelda för första gången parkerats bland barnvagnarna (inomhus förstås) medan jag åt lunch på restaurang Blå Porten. Vi har tränat på att hon ska kunna ta det lugnt om jag binder henne och går ifrån henne en stund, men nu slog hon rekord - hon låg tyst och tillsynes avslappat i ungefär en timme. (Jag satt så att jag kunde se att ingen stal henne, men hon kunde inte se mig).
Tyvärr fick hon syn på mig precis när jag skulle ta bilden, någon sekund tidigare låg hon och såg ut att sova. Och hon sa inte ett knyst!
Undertecknat:
Stolt matte!

2 kommentarer:

Hana_Caena sa...

Grattis!!!

Unknown sa...

Tack!
Det betyder att hon kan få följa med ännu oftare, om detta nu håller i sig! (Och det ska det väl göra så länge ingen kör på henne med en barnvagn eller likanande, man får välja sina ställen!