lördag 16 augusti 2014

Och nu ska jag packa inför morgondagens tävling i Kungsör.

Godis.
Leksak(er).
Vaccinationsintyg.
Vattenskål.
Musik.
Kläder till Zeldas program.
Rekvisita: Öron (till Nemis HtM program), soptunna, tygbanan, skräppåse, strumpa med dummy i, paraply.
Hushållspapper.
Bajspåsar.
Plånbok innehållande pengar (inte alltid små cafeterior tar kort).
Extra macka - inte alltid det går att hitta ngt glutenfritt.

Det ska bli oerhört spännande att se hur/om hundarna (och jag) kan ta tillvara senaste tidens träning. Mitt optimistiska mål:
1. Zelda: att förbättra vårt tidigare bästa resultat i år som var 21,85 poäng. Nästa mål blir att ta ett cert. vilket kräver minst 7,5 poäng i alla tre bedömningskategorierna, dvs. minst 22,5 poäng.
2. Nemi: att få till en bra start, och att ha henne med under hela programmet. Att förbättra vårt årsbästa i HtM 2 som nu ligger på 21,05.

6 kommentarer:

ej hundägare sa...

Lycka till!

Lena sa...

Lycka till! Håller tummar o tassar!

Arlo sa...

Vi ses! Jag har en liknande lista ligger här och ska nu ut och köra dress rehearsal eftersom jag just kom på att Arlo aldrig sett kläderna jag ska ha på mig i morrn :-)// BMW

Unknown sa...

Till Arlo: Kul!! Stort lycka till!

Lyckopiller sa...

Lycka till!

Maud Ayas och Shantis matte sa...

Lycka till!