måndag 18 augusti 2014

Gårdagen...

Det blev värsta bloggkompisträffen i Kungsör! Vi träffade Arlo och Aya med lillasyster och deras mattar
Vi grattar Arlo som gjorde storstilad freestyledebut, och visar dagsläget för Zelda:

Jag är nöjd, framförallt med hennes attityd, men vi fick inte så höga poäng. 19,20 fördelat på 16,3 från ena domaren och 22 av den andra. Jag försökte att vara lugn men hon gick ändå upp i varv och missade bla.a. apportreringen (bananen som ska läggas i soptunnan).
Vi kämpar på.
Nemi var inte på humör alls, så även där finns mycket att göra :-)
Här ser ni henne i starten - hon borde ha fokus på mig, men det har hon inte …

Tack Britt Marie för fin bild o för filmen!

9 kommentarer:

Maud Ayas och Shantis matte sa...

Kan inte så mycket om poäng i FS. Tyckte det var ett varierat program med fin koreografi. Framförallt var det full fart på Zelda. Missade Nemi.

Maud Ayas och Shantis matte sa...

Lilla Nemi. Fokus verkar ligga på fancluben just då.
Fin frisyr har hon.

Eva o Milo sa...

Härligt och se er och musikvalet. =)

Arlo sa...

Tack själv för grattis efter vår debut. Här svävas det fortfarande på små rosa moln! Som alltid kul att träffas IRL, och det lär bli vid fler tävlingar när vi hyfsat till vårt program lite. // BMW

Anonym sa...

Jag tycker att Zelda var duktig.

Anonym sa...

En glädje att se Zelda in action!

hälsningar

ännu ej hundägare

Pepper sa...

Wow! För både matte och hund - säger vi tre närmast viden.

Flisan sa...

Jätteroligt att se, vad ni kan. Och vilken bra låt :)

Unknown sa...

Till Flisan: Ja, jag är nöjd med låtvalet :-)