fredag 11 november 2011

När Zelda har hjälpt till att dra in posten genom brevlådan...

10 kommentarer:

Humlespunk sa...

De är så snälla och hjälpsamma nästan jämt. Spunkvalpen brukar till exempel hjälpa till med tvätten. Hon letar upp smuts-strumpor och springer och gömmer dem under soffan, så det inte ska ligga så mycket tvätt i tvättkorgen. Så bra och snällt och omtänksamt.

Unknown sa...

Ja hur skulle vi klara oss utan dem...

Puppans marre sa...

Var inte brevet till Zelda då?

Unknown sa...

Brevet var till mig...

Maud Ayas och Shantis matte sa...

Jag ställer ett enkelt kompostgaller framför brevlådan, när jag går hemifrån. Annars blir det ingen post kvar till mig. På morgonen hämtar Aya tidningen och får godis för det.

Marina sa...

Såklart hon bet i det! Det var ju en katt på frimärket....

Britt Marie o Rudi sa...

Jag tänkte också att katten provocerade Zelda till attack :-)

Olga da Polga sa...

hihi smygapplåd till Zelda som överraskar!
Jag trodde det skulle vara Nemi;-)

Pennys matte sa...

Hjälpa till, sa Totte ...

Siriosmilla sa...

Det är inte lätt att läsa namnet på kuvertet! Klart hon trodde att det var hennes......