lördag 1 oktober 2011

Igår var det vår tur att få post!

Nu är det vi som vunnit en bloggtävling hos Becca och Olga! Kul!
Till mig:

En tidig kritik av föreställningen att våra hundar bara vill klättra i hierarkin, och att vi därför ständigt måste vara på vår vakt och hålla dem på plats. Ju mer jag läser om synen på människan som ständigt ifrågasatt alfahane i flocken, ju mer förstår jag en del manliga kollegors agerande på jobbet... :-)
Till hundarna: varsin tuggpinne.
Tack!
Nemi:



Zelda:



Och Nemi igen, stilstudie:

9 kommentarer:

Anonym sa...

Du har verkligen fina hundar, Åsa. Berätta gärna mer om boken när du läst den:)

Britt Marie o Rudi sa...

Grattis! På tiden att även du vann och att Zelda och Nemi fick paket!
Boken finns i min bokhylla men är inte läst än.
Vilka fina portätt du visar idag.

ej hundägare sa...

Underbara bilder :)

Katarina sa...

Grattis! En bra bok, tycker jag.

Fina bilder på dina söta hundar!

Olga da Polga sa...

så kul och vilka fina foton på Nemi och Zelda!

Maud Ayas och Shantis matte sa...

Du har gott om fint bildmaterial till din kommande hundbok. Din vinnarbok låter intressant.

Siriosmilla sa...

Toppenhärliga bilder! Grattis till vinsten!

becca & olga sa...

Oj vad fort den kom fram :) trodde att det skulle ta flera dagar efter att jag postat det :) Så rolig bild på zelda när hon håller fast benet med tassen som en hand :) Vad kul att deras present uppskattades ;)
Kram

Pennys matte sa...

Förtjusande bilder!!! Och spännande kommentar om boken om människor projektioner på hundarna!