tisdag 16 december 2014

Idag

är jag trött på små hundar som skäller.

5 kommentarer:

Maud Ayas och Shantis matte sa...

De har ju uppfört sig då perfekt den sista tiden. De känner kanske att du kopplar av nu och tar sig lite extra friheter.

Anonym sa...

Är det de egna eller andras?

Anonym sa...

REA!??
Nej, skojar bara.
/ej hudägare

Unknown sa...

De egna. I alla fall en av dem...

Eva Hage sa...

frustrerande och jobbigt. Min egna kille har fått för sig att kloklippning på ena tassen är hemskt och bilåkning vill han inte längre. Vad som hänt har jag inte en susning om ,har rannsakat mitt minne och hittar ingen förklaring. frustrerande och jobbigt. Får klura ut lösningar för att fixa detta inte helt lätt men det löser sig.Något litet som inte jag sett måste ha triggat honom. Lycka till och saken löser sig.