onsdag 30 september 2009

Var är min frukost???


I vanliga fall är Zelda med när jag gör frukost - hennes och min. Idag sprang hon runt med en leksak, rusade ut ur köket och försvann. Jag rostade bröd och värmde mjölk, satte mig vid datorn. Efter en stund kom Zelda som hon gör varje morgon och ställde sig intill min stol. "Kom!" sa jag och klappade litet på knäet som jag gör när hon får hoppa upp. Men istället för att hoppa upp tittade hon stint och uppfordrande på mig. Då kom jag på det - hon hade ju inte fått någon egen frukost! (Rättare sagt hade jag inte toppat hennes torrfoder som alltid står framme med en bit burkmat eller annat gott...)
Tur att någon håller reda på att det blir rätt.
I bild: dög inte

2 kommentarer:

Lyckopiller sa...

Hejsan, tack för dom fina orden. Vi är väldigt tacksamma över att vi fick köpa Ella och upptäcker mer och mer vilken fantastisk liten tjej hon är. Våran dator är på lagning nu och därför har uppdateringen varit dålig, men jag hoppas kunna göra ett ordentligt inlägg snart. Nu sitter jag på jobbet och skriver. Hoppas du sover gott i skrivande stund Kram

Unknown sa...

Ser fram emot fler bilder och rapporter om allt som händer - det är ju en spännande tid när valparna är små och utvecklingen går så fort!