lördag 15 augusti 2009

Hotell i Norrköping.

I natt bor vi på hotell, något Zelda har gjort förut, men aldrig tidigare har hotellen varit fulla av hundar. Det känns nästan som om utställningen redan har börjat, vi springer på dem i korridorerna, i hissen, det voffas litet här och där, de ligger på hotellbistrons uteservering.
Kul!
Det är hela 74 CC anmälda till den här utställningen, det är i särklass den största rasen under morgondagen - jag som trodde att jag hade hittat en ovanlig liten hund...
Domare är Jill Peak från England, det börjar kännas som om jag får oerhört mycket valuta för min anmälningsavgift.
Det ska bli SÅ roligt att se de andra hundarna.
Bild: En hund jag skulle vilja se - multichampion Nikita, Bild Kennel Sirocco.

1 kommentar:

Hana_Caena sa...

Qita e otrolgit charmig och otroligt showig!
(Higges farmor!)
Så otroligt stolt!