torsdag 30 juli 2009

Valpträff!



Igår var det valpträff hos Zeldas uppfödare. Tack Maria! Jag var där, men Zelda var hemma - hon löper, så hon fick nöja sig med att nosa mycket ingående på mina kläder när jag kom hem...
Valparna i fråga var ju egentligen hennes syskon som är mycket olika både till utseende och karaktär - det var fantastiskt kul att tala med de andra valpköparna!
Fast det var de nya valparna som hamnade i centrum - de var som 18 mer eller mindre håriga små magneter som drog oss alla till sig.
Lilla Cruella som finns på bild tidigare i bloggen är en grym liten hund - oerhört mycket energi, utstrålning och företagsamhet i den lilla förpackningen. Men jag har varit ståndaktig och inte tingat någon mer hund just nu.
Foto: Maria Enhäll

1 kommentar:

Rebecca sa...

Min lilla Ådi syns med på bilden :) Den vita med bruna fläcken på ryggen. Han har vuxit och blivit stor, bor numera i Luleå tillsammans med våra två Yorkshireterrier, Pepsi och Lucky.

Kul att läsa din blogg, riktigt intressant. Ska även ta och beställa hem din bok om jag hittar igen den!

Kram från Ådi och Rebecca