lördag 18 december 2010

Härlig lördag! Vi är i rasmontern i morgon!




Träffade Casper, Fari och Alfons. Alfons i rasmontern, de andra två ställdes ut med mycket lyckat resultat. Grattis!
Tittade på freestyle och blev rörd till tårar av Agenes Mohlin, skrattade, häpnade och inspirerades - de tävlande är så duktiga, roliga och kreativa att det är en fröjd att se dem.
Jag kommer att höja medelåldern betydligt när Zelda och jag kommer igång!
I morgon söndag kommer Zelda och jag att vara i rasmontern av och till på förmiddagen! Välkomna att hälsa på, gång 4, nr 16.

7 kommentarer:

Hana_Caena sa...

kul att det blev en rasmonter iår!
Förra året var jag lite ledsen över att ingen monter fanns när jag ställde ut.
i år blev det inget utställande och inte heller nått besök (jobbet)
Men är glad att det finnas initiativ till att finnas där för frågor och glottande!
Ha en trevlig fjärde advent!

Jeanita sa...

Tack för bilden på Casper, det var
länge sedan. Vilken upplevelse det
måste vara att se 75 grandisar.
Vad du passar ihop med en italienare, ni är lika gracila.
Det syns att det finns cc-tankar
i ditt huvud också???
Det finns många fina hus till salu
här på landet med "spring-mark" och
frisk luft!!!!

Olga da Polga sa...

Vad roligt att få se ett litet bildreportage här, med Italienare också ;-) Hoppas ni får en bra dag i rasmontern!

ej hundägare sa...

Tack för fina bilder från mässan!

Erik Hedin sa...

Hi hi, roligt att se Fari med en "laserblick"! Och jag håller med Jeanita att Åsa + vinthund = perfect match. Hoppas ni får en trevlig Söndag på mässan, vi kommer nog knappt utanför porten idag pga snön..

Gudrun sa...

Tack för besöket! Skrattade högt när jag läste Jeanitas kommentar om att du passar ihop med en italienare - ni är lika "gracila"... Hon tänkte nog inte på att Alfons också är en italienare ;-). Snodde bilden och har lagt upp den på min blogg också! Lycka till i dag!

Anonym sa...

Bilden med vinthunden är verkligen skojig - ni liknar varandra och ler på samma sätt!