onsdag 6 juli 2011

Dagens dilemma:

Ska jag bygga ut Zeldas klass ett program så att det blir ett klass två program? Då kan vi börja tävla i klass två redan nästa månad. Eller ska jag göra ett helt nytt program och satsa på nästa vår?
Vi ska på freestyleläger i slutet av månaden (seniorläger den här gången), det borde ge en del inspiration... Innan dess åker jag och vandrar i Alperna, hundarna ska få ta det lugnt på pensionat.

Bilden har inget med dagens inlägg att göra, jag visar den därför att jag tycker att det blev ett fint foto från morgonpromenaden härom dagen då vi träffade Poppan.

8 kommentarer:

[Anna] sa...

Jätte fin bild :)) Angående freestyle "funderingen" så har jag ingen aning. Hur brukar andra göra? :) Grattis till framgångarna!!

becca & olga sa...

ja den bilden blev jättefin. Hoppas nu får det kul på lägret! ;)

Britt Marie o Rudi sa...

Ni har ju sånt flyt just nu, så jag skulle satsa på att bygga ut programmet och köra hårt, tror jag! Underbart med Alpvandring!Ev. ses vi på lägret!

Olga da Polga sa...

låter fantastiskt att vandra i Alperna!

Unknown sa...

Nästa gång ska jag ta med hundarna... (om det blir en nästa gång...)

ej hundägare sa...

Jättefin bild! Och skön vandring förstås!

Lyckopiller sa...

Låter härligt med en vandring i alperna! Bygg ut programmet och kör...även om det inte sitter klockrent så är det ju jättebra träning och superkul!

Unknown sa...

Jag bygger ut. Vi ska bara lägga in några distansmoment så ska det nog gå vägen... (det räcker med att det är 4 m mellan hund och människa).
Det nya programmet ska vara minst en minut långt, högst tre och en halv. Satsar på en och en halv minut ungefär, nu ska jag klippa om musiken!
(I klass 3 ska programmet vara minst en och en halv minut, högst fyra minuter).