torsdag 31 juli 2014

Ny tävling: Vad gör Zelda?


Fint pris som vanligt!







13 kommentarer:

Jeanette sa...

Jagar fluga :)

Lena sa...

Eftersom fluga var upptaget gissar jag på mygga :)

Arlo sa...

Stör sig på en flygande insekt...blomfluga kanske :-)

Anonym sa...

Det är lurigare tror jag :-)
/ej hundägare

Erika sa...

Visar ett nytt trick (skaka på huvudet)?

Maud Ayas och Shantis matte sa...

Fin sommarfrisyr.
Tror också att Zelda tränar in något nytt trick.

Unknown sa...

Nej, nu måste jag göra svårare frågor - visst jagade hon en fluga (utan framgång) …
Jeanette, skicka en adress så kommer din vinst!

Arlo sa...

Ja, svårare måste det bli. Flugan finns ju med på första fotot :-)Ungefär som den tävlingen du hade för länge sen när vi skulle gissa var du var och det stod Maslmö C mitt på fotot :-)

Unknown sa...

Till Arlo: fast det var inte många som såg den lilla lilla skylten...

Jeanette sa...

Tyckte väl att jag kände igen jaktstilen ;)
Och det brukar vara utan framgång för min lille kille med kan du hälsa Zelda...

Jeanette sa...

Glömde fråga vart du vill jag lämnar min adress?
Riktigt roligt att vinna pris :) Tack!

Unknown sa...

Till Jeanette : asa.nilsonne@gmail.com

ej hundägare sa...

En stundom trumpen drottninglik varelse i Stora staden
Såg plötsligt en fluga, tänkte: Nu ska jag ta den!
Skogsmulle Arlo var också nära
Han ville matten priset förära
Men närmast kom Lillkillen att skjuta haren